Garantie en retourneren

Retourbeleid
LET OP: Sommige producten kunnen niet worden geretourneerd! Lees het retourbeleid aandachtig door. Er worden geen uitzonderingen gemaakt, op het moment van aankoop bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.

U kunt uw product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Als er 14 dagen zijn verstreken, kan By Nixly u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om te kunnen retourneren dient uw product onbeschadigd te zijn. Bovendien moet het in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. De originele verpakking mag geopend zijn, maar alleen als dit nodig was om de functionaliteit van het product te beoordelen.


ARTIKEL 8 - UITSLUITING VAN HET HERROEPINGSRECHT

- Voor hygiëneproducten (dit geldt ook voor ondergoed, bh's, sieraden, tandenborstels, ontharingsproducten, stijltangen, haarproducten en badkleding) of vloeistoffen.

- Wegwerpproducten en accessoires

- Producten gebruikt door de koper (i.v.m. hygiëne en Covid 19)

- Cadeaubonnen

- Pruiken (vanwege hygiëne en Covid 19)

- Speciale aanbiedingen (1+1 GRATIS, 1+2 GRATIS, ENZ.)

- Hetzelfde product opnieuw gekocht na aankoop met korting en wil het duurdere product graag retourneren

- Voor verzegelde producten. Zodra de verzegeling is verbroken, kunnen deze producten niet meer worden geretourneerd.


Voor terugbetaling heeft Nixly een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Tevens dienen ze na overleg met de klantenservice aangetekend verzonden te worden!

RETOURNEREN
Neem vooraf contact op met Nixly als u het product wilt retourneren. Dit kan per e-mail naar: info@nixly.nl

Nixly kan u per e-mail een retourformulier sturen.


Moet ik betalen voor de retourzending?

Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten voor retourzendingen. Wij raden u aan uw retourzending met Track & Trace te versturen, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

Retouradres:

Contactnaam: Shenzhen HST Electronics CO., Ltd.

Adres: 5e verdieping, gebouw 8, Zhengzhong Industrial Zone, Tangxin Road, Fuhai Street, Bao'an District

Stad: Shenzhen

Postcode: 518100

Provincie: Guangdong

Land: China

Tel: +8613632942637


De retourkosten bedragen tussen de €11-25

Stap voor stap procedure voor retourneren.
Stap 1 : Vul het retourformulier in.

Stap 2 : Verstuur uw bestelling.
Stuur uw producten samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat Nixly u per e-mail verstrekt. Zorg ervoor dat het pakket een trackingcode bevat.

Stap 3 : Ontdek uw accountsaldo.
Indien de partner het pakket in goede staat heeft ontvangen, zorgt Nixly ervoor dat het bedrag binnen 30 werkdagen na ontvangst op uw bankrekening wordt teruggestort.

Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, ontvangt u een e-mail van Nixly met de mededeling dat Nixly uw retourzending heeft ontvangen. Nixly zal u ook op de hoogte stellen als uw terugbetaling wordt geaccepteerd of afgewezen.

Zodra de terugbetaling is geaccepteerd, wordt uw retour verwerkt en binnen 30 dagen automatisch bijgeschreven op uw creditcard of originele betaalmethode.

Te late of geen terugbetaling (indien van toepassing).
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening- of creditcardafschrift. Soms kan het enige tijd duren voordat de terugbetaling eindelijk zichtbaar is.

Annuleren van bestellingen.

Annuleren van bestellingen is alleen mogelijk 30 minuten na het plaatsen van de bestelling. De verwerking van onze bestellingen eindigt na 30 minuten, waarna annuleren niet meer mogelijk is.

Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan 30 minuten na het plaatsen van de bestelling contact op met info@nixly.nl .

Ik heb een beschadigd/verkeerd product ontvangen

Hoe spijtig! Bij defecte of onjuiste producten bezorgen wij altijd gratis een nieuw pakket. Zal het de tweede keer defect aankomen? Wij betalen u dan het volledige aankoopbedrag terug. Neem in dit geval altijd contact met ons op via info@nixly.nl



Productdefecten of fouten na gebruik

Wat vervelend! Helaas kan het na verloop van tijd voorkomen dat er een productiefout optreedt. Dit moet een echte vergissing zijn. Met andere woorden: het onderdeel is kapot en voldoet niet meer aan de door de fabrikant opgegeven norm. Slijtageonderdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. Aan slijtage onderhevige onderdelen zijn onder meer de volgende.

Neem binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Helaas vervalt daarna de retourtermijn.

-Aandrijfriemen
-Accu's
-Remblokken en remschijven, remblokken, remtrommels,
kettingen, gloeilampen, tandwielen, banden en slangen.
-Bewegende delen in de breedste zin van het woord

Heeft u vragen over fabricagefouten of defecten na gebruik, neem dan contact met ons op via info@nixly.nl

Levering van onjuiste producten

Wij streven ernaar om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas gaat het wel eens mis met bestellingen en leveren wij het verkeerde product. Wij lossen het probleem uiteraard op en sturen u kosteloos de juiste bestelling toe.

Indien u vragen heeft over de levering van onjuiste producten kunt u contact met ons opnemen via info@nixly.nl


Heeft u dit allemaal gedaan en heeft u nog steeds geen restitutie ontvangen? Nixly nodigt u uit om contact met ons op te nemen via info@nixly.nl